Vi søger lige nu en kombineret bogholderi-/indkøbsassistent til vores ecommerce-forretning der har kontor i Karlebo uden for Hillerød. Der er tale om en fuldtidsstilling, med mulighed for minimum 25 timer om ugen hvis dette ønskes. 

BilligFitness.dk består af et team på 20 personer, der alle arbejder på enten kontor eller lager i Hillerød. Vi oplever i øjeblikket stor vækst, og mangler derfor hjælp til både indkøb og bogholderi. 

Vi er en ung og spændende virksomhed med højt til loftet, og et frit og dynamisk miljø. Vi sælger fitnessudstyr fra vores webshops i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland og næsten alt sendes fra vores danske lager. 

Vi har leverandøre i hele verden, og har ugentligt behov for at bestille og modtage varer fra næsten dem alle.

Derfor vil en del af arbejdet bestå af indkøbsopgaver så som:

  • Overblik over lagerbeholdning 
  • Oprettelse og betaling af indkøbsordre 
  • Skabe prognoser for indkøb og salg 
  • Udvikling af nye varekategorier 

Derudover vil en stor del af arbejdet bestå af bogholderiopgaver, så som: 

  • daglig bogføring og afstemning
  • Indberetning af moms i alle vores aktive lande
  • Indberetning af løn
  • Udarbejdelse af årsrapporter, budgetter osv. 

Stillingen kræver en faglig baggrund (Financial controller, bogholder, indkøber osv.), men har ingen krav til forudgående praktisk erfaring med de ovenstående nævnte opgaver. Vi håber på ansøgninger fra både nyuddannede og erfarne personer. 

Det er en fordel at have erfaring/arbejdet med e-conomic og danløn, og derudover også et plus hvis man har arbejdet med indkøb eller e-handel før. 

Du vil være en del af et åbent kontormiljø på vores kontor i Hillerød.

Vi søger en person til opstart hurtigtst muligt, og vi holder samtaler løbende. 

Ansøgningen skal sendes til jobs@billig-fitness.dk og skriv gerne "Indkøb+Bogholder" i emnefeltet. 

Vi glæder os til at høre fra dig.