Søges: Kontorassistent til fitnessvirksomhed

 

Vi er en ung dynamisk fitness webshop i Hillerød der lige nu søger en hjælpende hånd til håndtering af kontoropgaver heriblandt kundeservice, økonomi osv. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen på vores kontor i nærheden af Hillerød.

Her er en rigtig god mulighed for at få et job med søde kolleger og et praktisk arbejde. Dette arbejde er fx relevant for dig som har som kontorassistent før, eller på den ene eller anden måde arbejdet med kundeservice eller økonomi. 

Krav til dig som ansøger: 

  • Du kan lide at indgå i et ungt og dynamisk miljø
  • Du kan lide at snakke med mennesker, og løse problemer
  • Du skal have flair for tal, så du kan hjælpe os med det daglige bogholderi
  • Du har egen bil (Vores kontor ligger i karlebo 5 km fra hillerød) 

Dine arbejdsopgaver vil være: 

  • Kundeservice (Mail og telefon) for danske kunder
  • Hjælp med det daglige bogholderi, få sendt fakturaer afsted til kunder, få bogført bilag og få afstemt banken. 
  • Hjælp til produkttekster og andre tekst opgaver
  • Diverse adm. småopgaver på kontoret 

 Arbejdet foregår på karlebovej 59, 3400 hillerød og vil foregå i dagtimerne dvs. med en mødetid mellem 8-9.

Vi søger en person der kan starte hurtigst muligt. 

Er det noget for dig? Så kontakt os på camilla@billig-fitness.dk, eller udfyld formularen herunder. 

Fortæl os meget gerne lidt om dig selv i den mail du sender til os. Navn, alder, hvornår du kan starte og evt hvad du har lavet før.